Testimoni Vita C Shaklee 2018

Ramai yang tahu badan kita tak boleh menghasilkan Vitamin C dengan sendirinya. Jadi macam-macam suppliment Vitamin C yang ada di pasaran sampai keliru nak pilih yang mana satu. Silap pilih, boleh mendatangkan bahaya pada masa akan datang. Minta dijauhkan InsyaAllah.

Jadi sempena promosi bulan Oktober 2018 ni, Kak Ina nak kongsikan beberapa pengalaman daripada mereka yang telah mengamalkan Vita C Shaklee sejak 4-5 tahun yang lepas. 🙂

Testimoni 1

Pengalaman Puan Siti Rahayu selepas 4 tahun makan Vita C Shaklee

Puan Siti Rahayu dah mengamalkan Vita C sejak 4 tahun yang lepas. Dulu pagi-pagi selalu selsema pakej bersin 6-7 kali one shot. Sekarang dah takde lagi. Resdung pun dah tiada lagi. Parut hitam-hitam bekas jerawat dah pudar dengan bantuan tambahan Vitamin E. 🙂

– – – –

Testimoni 2

Pengalaman Puan Azliza selepas 3 tahun makan Vita C Shaklee

Sebelum makan Vita C Shaklee, Puan Azliza mengalami alahan resdung yang kuat. Muka penuh berjerawat, kulit muka kusam. Selepas ambil Vita C, banyak perubahan dekat muka yang Puan Azliza rasa. Bangun pagi pun dah tak ada gatal-gatal kat hidung dan bersin. Dah 3 tahun beliau ambil Vita C Shaklee 🙂

– – – –

Testimoni 3

Pengalaman Puan Wana selepas 2 tahun makan Vita C Shaklee

Selepas 2 tahun ambil Vita C Shaklee, Puan Wana rasa resdung dah berkurangan, demam dan batuk pun dah jarang kena. Beliau suka makan Vita C sebab jimat, boleh tahan 4-6 bulan. Sangat sesuai untuk yang pregnant, berpantang dan menyusu baby. 🙂

– – – –

Testimoni 4

Pengalaman Puan Fatin selepas 4 tahun makan Vita C Shaklee

Puan Fatin pula suka makan Vita C Shaklee sebab banyak bantu kulitnya menjadi lebih sihat. Dulu yang banyak jerawat dan parut, sekarang kulit dah makin sihat. Tonsil dan resdung juga dah tak kerap serang macam dulu. 🙂

– – – –

Testimoni 5

Pengalaman Puan Nurul selepas 5 tahun makan Vita C Shaklee

Puan Nurul pula suka dengan Vita C Shaklee kerana banyak bantu kulit dan badan sihat. Kalau dulu selalu selsema dan demam, sekarang alhamdulillah makin sihat, dah tak bersin pagi-pagi. 🙂

– – – –

Testimoni 6

Pengalaman Puan Atul selepas 5 tahun makan Vita C Shaklee

Kalau dulu selalu selsema dan demam, Alhamdulillah lepas ambil Vita C antibodi badan makin kuat. Masalah resdung pun dah takde lagi, dah jarang bersin pagi-pagi. Dulu gusi kerap berdarah masa gosok gigi, sekarang dah tak lagi. Kulit muka pun susah nak sunburn dah. 🙂

– – – –

Testimoni 7

Pengalaman Puan Aisyah selepas 6 tahun makan Vita C Shaklee

Pengalaman Puan Aisyah selepas 6 tahun makan Vita C, beliau rasa kulit makin sihat dan kesihatan makin baik untuk membahagiakan orang tersayang. 🙂

– – – –

Testimoni 8

Pengalaman Puan Ainniah selepas 5 tahun makan Vita C Shaklee

Pengalaman seorang doktor selepas ambil Vita C Shaklee, jerawat jarang naik, parut cepat pudar, jarang sakit atau senang berjangkit dengan pesakit yang dirawat. Lagi buat beliau suka ialah dapat ‘bonus’ awet muda sebab orang selalu ingat beliau baru habis belajar atau doktor pelatih 😛

– – – –

Alhamdulillah, kebanyakkan mereka suka ambil Vita C Shaklee sebab dah rasai sendiri perubahan positifnya. Kalau dulu selalu selsema, sekarang dah tak lagi. Selsema nak datang pun malu-malu bila antibodi badan kita kuat. Semuanya ikhtiar untuk lebih sihat, Allah jua yang mengizinkannya.

Boleh WhatsApp KakIna di 019-265 9140 atau boleh juga lihat di Facebook Page: Kedai Vitamin Tanjung Agas Muar ataupun di Instagram: vitamin.sihat_bymaisihat 🙂

Untuk Info & Order:
Norzarina Khalid
019-265 9140 (SMS/Whatsapp/Telegram)
(SID 1150656)
norzarina.khalid@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *