MaiSihat: Set Hamil Shaklee

Assalamualaikum, Ramai yang keliru dengan Set Hamil Shaklee. Ada yang tanya kenapa set ni ada yang ni, kenapa set tu ada yang tu. Haa jangan keliru. Semuanya bergantung pada keperluan badan dan juga bajet anda 😊😊 Ada 3 Set Hamil yang anda boleh pilih. ☘️ Set Hamil BASIC 1. Vitalea…

Continue reading

Set Hamil Shaklee: Bertenaga Semasa Hamil

Assalamualaikum, Hari ini nak kongsi pengalaman Puan Syida semasa mengamalkan Set Hamil Shaklee ketika mengandungkan anak pertama beliau. 😊 Bestnya produk Shaklee ni, Syida jarang cramp kaki. Kurang dari 5 kali mungkin, sebab makan Ostematrix bola ingat je kan. Bila makan Ostematrix, tiada gusi berdarah bila gosok gigi. Bacaan HB syida…

Continue reading

Set Hamil Shaklee: Jerawat Teruk Semasa Hamil

Assalamualaikum, Pernah dengar tak orang2 cakap yang hormon kita akan berubah bila mengandung? Ada yang selera makan naik, ada yang takde selera makan, ada yang jerawat naik banyak, ada yang badan panas sentiasa, dan macam2 lagi. Lain orang, lain ‘rasa’ nya. Hari ini nak kongsi dengan kawan2, perkongsian dari Rakan…

Continue reading

MaiSihat : ESP Bantu Pulihkan Parut Gigitan Charlie

Assalamualaikum, Salam Ceria Semua ☺️☺️ Bila terdengar perkataan Charlie, terus terbayang serangga yang merbahaya. Ia sejenis serangga yang makan kulit kita. Selalu terdapat di kawasan sawah. Hati2 ye kawan2. Ada customer yang pernah terkena gigitan charlie di muka, dan beliau berusaha untuk memudarkan parut di mukanya dengan Energizing Soy Protein (ESP).…

Continue reading