MaiSihat: Suppliment Terbaik Untuk Travel

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Ceria Untuk Semua! 🙂 🙂 🙂

Ceria? Mestilah ceria sebab dah balik rumah lepas seminggu ‘berkampung’ kat Mersing, Batu Pahat dan Muar hehee.. Saje menyibuk ikut incik husband outstation hihii 😛 😛 😛

Processed with Moldiv

Bila dah selalu travel ke utara-selatan, selatan-utara ini, arini nak share suppliment yang ‘WAJIB’ kami sekeluarga bawa masa pergi jalan-jalan ataupun balik kampung. Supaya tidaklah cepat penat, sakit pinggang, sakit lutut, sakit kaki, ataupun selsema. Siapa yang selalu travel, outstation, balik kampung bolehlah sediakan ‘perisai’ secukupnya. =)

travel

1. Ostematrix

oste-matrix

Orang yang macam saya yang tak minum susu, sangat2lah WAJIB bawa Ostematrix ke mana-mana. Sumber kalsium + Vitamin D + Magnesium yang terbaik. Ini dapat mengelakkan kita dari sakit pinggang, sakit badan, sakit lutut mahupun kaki. Maklumlah nama pun berjalan-jalan kan. Kalau tak sakit kaki memang tidak sah hihii

2. Vita C Sustained Release

vita-c-plus

Vita C ini untuk kuatkan antibodi badan kita semasa travel. Untuk elakkan dari terkena selsema, batuk, kulit kering dan sebagainya. Mesti tak selesakan kalau jalan-jalan terkena selsema. Jadi kenalah sediakan ‘payung’ sebelum terkena selsema.

3. Garlic Complex

garlic-complex

Garlic Complax ini dapat membantu masalah sistem penghadaman seperti kembung perut, senak perut, dan pedih ulu hati. Selain itu dapat membantu masalah alergi. Masa jalan-jalan mesti nak rasa macam-macam makanan kan. Jadi kalau rasa perut tak berapa sedap, makan je garlic, InsyaAllah cepat sihat.

4. Nutriferon

Nutriferon-box1

Sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit, dan sakit yang lambat sembuh.

Haa sebenarnya banyak lagi yang boleh di bawa. Bak kata orang mencegah lebih baik dari merawat. Sebelum terkena sakit pinggang, selsema, kenalah pasang perisai dahulu, InsyaAllah mudah2an dapat jalan-jalan dengan selesa dan bertenaga.

Anda juga boleh dapatkan khidmat nasihat percuma untuk kesihatan yang lebih sihat dengan membeli dari kami di MaiSihat. 🙂 🙂 🙂

sid320

Untuk Info & Order:
Norzarina Khalid
019-265 9140 (SMS/Whatsapp/Wechat)
(SID 1150656)
norzarina.khalid@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *