Krim Herbal Blend Untuk Ruam Bayi

Assalamualaikum, Pernah tak kawan-kawan dengar luahan seorang ibu tentang anaknya terkena ruam? Pernah tak kawan-kawan terlihat anak-anak kecil yang terkena ruam di muka, badan dan anak tu pun rasa tak selesa? Kita yang dewasa kalau gatal sikit pun rasa rimas, apalagi mereka yang kecil kan. Punca sebenar bayi mengalami ruam…

Continue reading

Krim Herbal Blend Untuk Baby

Assalamualaikum, Salam Untuk Semua 🙂 Tengah buat ape tu? Hari ni KakIna nak share testimoni tentang krim herbal blend untuk baby. Ramai ibu2 yang tanya sesuai ke krim herbal blend ni untuk baby. InsyaAllah sesuai sebab krim ni takde bahan kimia yang merbahaya, takde steroid, tak memedihkan. Krim ni rasa…

Continue reading

MaiSihat: Krim Herbal Blend Kesukaan Ramai

Assalamualaikum, Salam Untuk Semua 😊 Hari ini nak kongsi tentang Krim Herbal Blend kesukaan ramai. Terutamanya ibu2 yang ada anak kecil. Krim Herbal Blend ni sesuai untuk semua peringkat umur. Dari baby baru lahir hingga dewasa. Kenapa krim ini jadi pilihan ramai? 🍄 Boleh digunakan oleh sesiapa pun – Tak…

Continue reading

Krim Herbal Blend Untuk Scabies Atau Kudis Buta

Assalamualaikum, Salam Ceria Semua ☺️☺️ Nak kongsi dengan kawan2, pengalaman anak sedara kawan Shaklee kami yang terkena Scabies ataupun kebih dikenali dengan kudis buta. Bermula dengan abang, dan jangkit ke adik. Allah, hati ibu mana yang sanggup lihat bila anak terkena kudis macam tu kan. Hanya Allah yang tahu perasaan seorang…

Continue reading