Krim Herbal Blend Untuk Ruam Bayi

Assalamualaikum, Pernah tak kawan-kawan dengar luahan seorang ibu tentang anaknya terkena ruam? Pernah tak kawan-kawan terlihat anak-anak kecil yang terkena ruam di muka, badan dan anak tu pun rasa tak selesa? Kita yang dewasa kalau gatal sikit pun rasa rimas, apalagi mereka yang kecil kan. Punca sebenar bayi mengalami ruam…

Continue reading

Apa Itu Polyphenols?

Assalamualaikum, Bulan ni semua orang duk cita pasal Polyphenols. Kawan2 tahu tak apa itu Polyphenols? Jom KakIna share apa itu Polyphenols. Polyphenols atau dalam ejaan Melayunye polifenol, ia adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan yang kuat dan sel anti penuaan yang semula jadi. Bila…

Continue reading

PROMOSI VIVIX DISEMBER 2017

Assalamualaikum, Promosi untuk penutup hujung tahun 2017 dimeriahkan dengan VIVIX! Ya tak tipu. Jom kita tengok apa yang ada pada PROMOSI VIVIX DISEMBER 2017 kali ini. 😊 Ramai yang ternanti-nantikan promosi Vivix sebab harga yang kita dapat jauhhh lebih murah. Kali ini Shaklee menawarkan 2 promosi Vivix iaitu BELI 6…

Continue reading

MaiSihat: Atasi Kulit Kusam Dengan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum, Semua orang inginkan kulit sihat, kulit cantik, kulit gebu, betul ke BETUL? Senang je tips nak atasi masalah kulit kusam. Bila badan kita CUKUP NUTRISI, insyaAllah kulit kita akan SIHAT dan CANTIK. 😊 Hari ini KakIna nak share testimoni adik ipar kawan KakIna. Adik ni baru berusia 13 tahun.…

Continue reading